• Fri fragt over 599,-
  • Levering i hele landet
  • 14 dages fuld returret
payment

Velkommen til Gl. Nørregaard som ejes af Henrik og Lotte.

Henrik er pedel på en skole i Næstved, og Lotte er pædagogisk assistent i en børnehave i Næstved.

Vores store fællespassion er hund. Vi har selv haft schæferhunde i mange år, da racen passer rigtig godt til vores temperament.
Vi har siden 2014 drevet Henriks Hundeskole i Næstved.
Når man har hundetræning, bliver man spurgt om mange ting blandt andet; hvad skal jeg give min hund af foder og godbidder, og hvilken sele, hvilket halsbånd skal jeg vælge?

På baggrund af spørgsmålene, valgte vi at tage forskellige ting hjem, da det gav god mening at sælge lige præcis de ting, vi råder vores hundeførere at købe. Vi har i den forbindelse taget et bevidst valg om, hvad vi gerne vil tilbyde vores kunder.

Sidste år var vi så heldige at få en samarbejdsaftale med Susanne og Rasmus fra Tranekæret i Jylland. Vi har nydt godt af deres store viden om foder og har fået lov at forhandle BonaCibo på Gl. Nørregård. Rasmus og Susanne på Tranekæret er BonaCibo.dk.

Vores ønske er at give vores kunder den bedst mulige service - både i den fysiske butik og i vores webshop.